zondag 29 juni 2014

Hoe het allemaal begon....

Mijn man en ik waren altijd al ondernemend. Altijd vonden we wel een handeltje en wisten we mensen te overtuigen waarom wij de beste spullen hadden. Ons huis stond vol met kleding, boxershorts, sieraden, noem maar op. Dagelijks mensen over de vloer, constant in de weer met handelswaar, heeft ons gebracht waar we nu staan.

IsMi-Jewels!

Ik ben Mireille Elasri, 27 jaar. Getrouwd met Issam, 2 kinderen van 4 en 5 jaar en eigenaar van de webwinkel ismi-jewels.nl. Daarnaast volg ik de opleiding Pedagogisch Medewerker Jeugdzorg en werk ik bij een zorgboerderij. Druk leventje dus, waardoor ik niet altijd de tijd heb om de winkel up-to-date te houden, maar dit doe ik wel met heel veel plezier.

We hebben samen de stap naar een webwinkel genomen in februari 2014. We waren zo druk met spullen verkopen, dat het tijd werd om het openbaar te maken en om ons in te schrijven bij de KvK. Dan komt het moment, de winkel gaat open... Hoe moeilijk is het in het begin om gevonden te worden, je bezig te houden met statistieken, vorm te geven aan de webwinkel en uit te zoeken wat de mensen nu eigenlijk willen? Dit heeft zeker de eerste 2 maanden veel frustratie opgeleverd.
Inmiddels is IsMi-Jewels een goed lopende webwinkel met uiteenlopende artikelen. Dagelijks terugkerende klanten, maar ook veel nieuwe mensen die onze winkel bezoeken. 

Via de webwinkel kan ik ook mijn eigen creativiteit kwijt. Ik vind het heerlijk om zelf aan de slag te gaan met armbanden, hierin probeer ik ons ook te onderscheiden. Online vind je veel webwinkels die ook zelf armbanden maken, maar de armbanden van IsMi-Jewels hebben een eigen karakter en zijn zeer geliefd. 







Ook op Facebook zijn we actief. Via www.facebook.com/payableluxury houd ik iedereen op de hoogte van alle nieuwe artikelen, win-acties en voorbeelden van de nu bijvoorbeeld razend populaire LOOM Bands. Met inmiddels ruim 1200 likes, is dit een geweldige bron die een bijdrage levert aan de dagelijkse bezoekers van ismi-jewels.nl.

In de toekomst zal de webwinkel nog verder uitgebreid worden. We zijn van plan om ook kleding in te kopen, maar wanneer precies is nog niet helemaal duidelijk. Op dit moment is het hoofdzaak om mijn opleiding af te ronden. Inmiddels ben ik aangekomen in het laatste halfjaar van de opleiding en zal ik in februari 2015 mijn diploma hebben behaald.

Ook hier zal ik nieuwe artikelen plaatsen, schrijven over win-acties, uitleg en voorbeelden van armbanden en ik zal mijn creativiteit met jullie delen. Mochten er nog vragen zijn, of wil je meer weten? Plaats gerust een reactie of stuur een mailtje naar info@ismi-jewels.nl. 

Liefs,

Mireille



Geen opmerkingen:

Een reactie posten